Моят Майстор

Активация на Моят Майстор

Можеш да активираш "Моят майстор" към мобилна или ТВ услуга, която се води на твое име. В зависимост от договора, който използваш, можеш да добавиш "Моят майстор" на промо или платена позиция в "Услуги Select”.

warning

Услугата се активира само през титулярна регистраиця. Виж повече тук.

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 11

СТЪПКА 1

select23

Отвори Моят А1. От червена стрелка, избери услугата, към която искаш да активираш "Моят майстор".

Натисни "Услуги Select".

СТЪПКА 2

home-assistance-app1

От таб "Добави", натисни върху "Моят майстор".

СТЪПКА 3

home-assistance-app2

Натисни "Активирай".

СТЪПКА 4

home-assistance-app3

Натисни "Продължи".

СТЪПКА 5

home-assistance-app4

Въведи данните в адресната форма. Обозначените полета със звездичка са задължителни.

Натисни "Продължи".

СТЪПКА 6

home-assistance-app5

Свери данните и натисни "Продължи".

СТЪПКА 7

home-assistance-app6

Ще видиш формуляра за абонамента за "Моят майстор". Натисни "Продължи".

СТЪПКА 8

home-assistance-app7

На мобилния номер, въведен за електронно подписване*, ще получиш код. Въведи кода в полето.

Натисни "Продължи".

*Можеш да видиш номера от меню "Моят профил", таб "е-подпис"

СТЪПКА 9

home-assistance-app8

Ще видиш екран за успешно сключен абонамент. Натисни "ОК". Услугата "Моят Майстор" ще се активира след 15 дни, като ще видиш точната дата.

СТЪПКА 10

home-assistance-app9

След тази дата можеш да видиш абонаментния номер, нужен при заявяване на щета. Влез в таб "Активни" и натисни върху "Моят майстор".

СТЪПКА 11

home-assistance-app10

Тук ще видиш информация за: номера, на който да подадеш заявка за щета, както и данните, които трябва да предоставиш.

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси