Регистрирай и проследи затруднение

Фиксирани услуги

Избери как ползваш Моят А1


Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 9

Стъпка 1

eticket-app12

Влез в приложението Моят А1, избери услугата, с която имаш затруднение, от менюто и натисни "Регистрирай затруднение".

Стъпка 2

eticket-app11

Необходимо е да си на адреса, за да следваш насоките за диагностика. Натисни "Продължи".

Стъпка 3

eticket-app13

Изчакай да се извършат автоматичните проверки и натисни "Продължи".

Стъпка 4

eticket-app14

Системата ще рестартира твоето интернет оборудване. Изчакай да изтече нужното време и след това маркирай резултата от бутоните долу.


Стъпка 5

eticket-app52

Тук ти показваме какво е нужно да направиш. Когато си готов, отбележи резултата. Ако нещо те затрудни, сподели ни защо чрез бутона горе вдясно.

Стъпка 6

eticket-app49

Ако затруднението се разреши, ще сме благодарни да оставиш своята обратна връзка.

Стъпка 7

eticket-app22

Ако проблемът продължава, остави телефон за контакт, на който да те потърсим за посещение/консултация.

Стъпка 8

eticket-app255

Избери удобен ден и час, когато да те потърсим по телефона или посетим на адреса, и натисни "Потвърди".

Стъпка 9

eticket-app26

Заявката е регистрирана. Можеш да следиш нейния статус от "А1 Tracker".

Полезна ли ти беше тази информация?

Видеоръководство: Виж как да решиш затруднение с домашният ти интернет

Видеоръководство: Виж как да решиш затруднение с твоята телевизия

Често задавани въпроси