Технически запитвания

Имаш въпрос? Попитай АВА в долния десен ъгъл на страницата
Затруднения с изпращането и/или получаване на съобщения

Избери какво е твоето затруднение с използването на SMS в роуминг.

Изпращане на SMS

Продължи

Получаване на SMS

Продължи

Затруднения с изпращането на SMS

Затруднение при изпращане на SMS към всички номера
Стъпка 1: При затруднение с изпращането на текстови съобщения към всички номера, провери как са записани номерата в телефонния указател. Трябва да бъдат въведени с кода на държавата с 00 или +.
Пример: За български номера: 00 359 88 XXX XXXX или +359 88 XXX XXXX.
Стъпка 2: Възможно е да е направена забрана за изходящи съобщения, с което забраняваш изпращането на SMS, както в България, така и в роуминг.

Можеш да я премахнеш като набереш #33 парола за забрани 16# и ОК или Зелена слушалка. Стандартната парола за забрани е 0000.

Стъпка 3: Провери настройките за изпращане на SMS, според операционната система:

За операционна Android:

От начален екран избери : Съобщения > Трите точки в горния десен ъгъл на екрана > Настройки > Разширени настройки - отвори настройки на SMS център и въведи +35988000301 и Запис.

За операционна система IOS:

Не е налична възможност за въвеждане/редактиране на номера на SMS центъра. За устройства с IOS, затруднението може да се отстрани с изпълнение на следните стъпки:

  • Увери се, че датата и часа са правилни през меню Settings > General > Date & Time

  • Провери за актуализация на софтуера и ако има налична по-нова версия я изпълни през меню Settings > General > Software Update > Download and Install

  • Рестартирай приложението за SMS, в случай че е активно (отворено)

  • Рестартирай апарата и опитай отново да изпратиш SMS.