Технически затруднения с A1 Xplore TV приложение

Грешно въведен email, потребителско име или парола

  • 1

    Диагностика

  • 2

    Резултат

Промени e-mail и/или паролата ти за вход в A1 Xplore TV по някой от предложените начини. След това отбележи дали успя да влезнеш в приложението

Директно през страницата на A1Xplore TV


През профила ти в Моят А1, като избереш „Нова парола/Имейл“ в услугата Смарт ТВ или                           се идентифицирай и директно смени данните за вход за Смарт ТВ >



Следвай инструкциите спрямо начаина, по който отваряш Моят А1:

Мобилно приложение

Slide 1 of 4

Стъпка 1

Log-in-My-A1-App

Влез в профила си в Моят А1.

Стъпка 2

smart-my-a1

Избери телевизионната услуга, която ползваш със Смарт ТВ и натисни върху Смарт ТВ

Стъпка 3

имаш_регистрация_мейл

Натисни върху бутона Нова парола/имейл

Стъпка 4

	Промени_имейлпас

Спрямо желаната от теб промяна, избери бутон "Промени имейл" или "Забравена/Нова парола".

Уеб браузър

Slide 1 of 3

Стъпка 1

	webmya1

 Влез в профила си в Моят А1.

Стъпка 2 

nacholo-detaili-plan

Избери телевизионната услуга, която ползваш с Xplore TV. На реда, в който е изписан имейл адреса натисни бутона Нова парола/Имейл

Стъпка 3 

	newemailxploretv

Спрямо желаната от теб промяна, избери бутон "Промени имейл" или "Забравена/Нова парола".