Проблем с устройство или доставка

Повредено устройство

Избери устройството, с което имаш проблем

📝 Как да подадеш заявка?

Ако оборудването е изгоряло или повредено, А1 го сервизира безплатно.
Можеш да подадеш заявка п
ри обаждане на *88/  +359 88 123.

🏪 Какво следва?

  • След подаване на заявката по телефона, ще бъдеш насочен към най-близкия A1 магазин за подмяна на оборудването.
  • Важно: Необходимо е титулярят на услугата лично да посети магазина.
  • При посещение в магазина ще ти бъде предоставено ново Netbox устройство и ще ти бъде издаден приемно-предавателен протокол


    ⚙️ Инсталация на Net Box
    След като получиш новото устройство:
  1. Можеш да следваш ръководството, което ще откриеш в кутията на новия Netbo
  2. Или да избереш модела си от тук и да следваш стъпките


💡 Важно да знаеш: Ако при проверка се установи, че повредата е причинена от теб, ще ти бъде начислена такса за оборудването.

Полезна ли ти беше тази информация?