Проблем с устройство или доставка
Повредено устройство
Избери устройството, с което имаш проблем
📝 Как да подадеш заявка?
Ако оборудването е изгоряло или повредено, А1 го сервизира безплатно.
Можеш да подадеш заявка при обаждане на *88/ +359 88 123.
🏪 Какво следва?
- След подаване на заявката по телефона, ще бъдеш насочен към най-близкия A1 магазин за подмяна на оборудването.
- Важно: Необходимо е титулярят на услугата лично да посети магазина.
- При посещение в магазина ще ти бъде предоставено ново Netbox устройство и ще ти бъде издаден приемно-предавателен протокол
- ⚙️ Инсталация на Net Box
След като получиш новото устройство:
- Можеш да следваш ръководството, което ще откриеш в кутията на новия Netbo
- Или да избереш модела си от тук и да следваш стъпките
💡 Важно да знаеш: Ако при проверка се установи, че повредата е причинена от теб, ще ти бъде начислена такса за оборудването.
Полезна ли ти беше тази информация?