Проблем с устройство или доставка
Повредено устройство/оборудване
Избери устройството, с което имаш проблем
A1 ти предоставя оборудване за телевизия и интернет за ползване по време на договора: приемник за телевизия, модем, рутер, захранващи адаптери, както и кабелите необходими за услугата.
📝 Как да подадеш заявка?
Ако оборудването е изгоряло или повредено, А1 го сервизира безплатно.
Можеш да подадеш заявка по един от следните начини:
- Чрез профила си в Моят A1 - виж стъпките тук.
- При обаждане на *88/ +359 88 123.
⏱️ Срокове
- В рамките на до 4 часа след подаване на заявката, с теб ще се свърже координатор, за да уговорите удобен ден и час за посещение.
- Ако ползваш оборудване за сателитна телевизия, срокът за обаждане от координатор е до 24 часа.
💡 Важно да знаеш: Ако при проверка се установи, че повредата е причинена от теб (напр. неправилна употреба), ще ти бъде начислена такса за оборудването.
Полезна ли ти беше тази информация?