Проблем с устройство или доставка

Повредено устройство/оборудване

Избери устройството, с което имаш проблем

A1 ти предоставя оборудване за телевизия и интернет за ползване по време на договора:  приемник за телевизия, модем, рутер, захранващи адаптери, както и кабелите необходими за услугата.

📝 Как да подадеш заявка?

Ако оборудването е изгоряло или повредено, А1 го сервизира безплатно.
Можеш да подадеш заявка по един от следните начини:

  • Чрез профила си в Моят A1 - виж стъпките тук.
  • При обаждане на *88/  +359 88 123.

⏱️ Срокове

  • В рамките на до 4 часа след подаване на заявката, с теб ще се свърже координатор, за да уговорите удобен ден и час за посещение.
  • Ако ползваш оборудване за сателитна телевизия, срокът за обаждане от координатор е до 24 часа.

💡 Важно да знаеш: Ако при проверка се установи, че повредата е причинена от теб (напр. неправилна употреба), ще ти бъде начислена такса за оборудването.

Полезна ли ти беше тази информация?