Проблем с устройство или доставка

Повредено устройство

Избери устройството, с което имаш проблем

С покупка на устройство от А1, получаваш 2 години пълна гаранция, която покрива всички фабрични дефекти в рамките на гаранционния срок.  

	advices-warning-icon

 Предварителна подготовка на устройството преди сервиз

  1. Премахни пароли, акаунти и защити (PIN кодове, схеми за отключване и др.)
  2. Не е нужно да носиш зарядно, аксесоари или оригиналната кутия, освен ако проблемът не е свързан с тях
  3. Свали протектора на екрана, ако има такъв
  4. Не предоставяй SIM карти и карти памет
  5. Направи архив на важната информация
  6. Увери се, че си изтрил лична и чувствителна информация
  7. Ако ползваш Apple устройство, задължително изключи функцията Find My iPhone. Виж как тук.

visit-shop-icon

Подаване на заявка

  • Заявка се подава в А1 Магазин. Намери най-близкия тук.
  • Необходими документи при посещение в А1 Магазин
  1. Гаранционна карта;
  2. Финансов документ, доказващ покупката – касов бон или фактура.
	check-time-for-order-icon

Срок за ремонт

  • Срок за извършване на ремонт е до 30 календарни дни.
  • По време на гаранционния ремонт, можеш да получиш временно устройство напълно безплатно, съгласно условията, описани в протокола за предаване на оборотно устройство.
	search-coverage-icon

Следене на сервизната поръчка

При подаване на заявка за сервизно обслужване ще получиш номер на поръчка и парола чрез SMS. С тях можеш да следиш статуса на поръчката в:

Какво покрива/не покрива гаранцията

Гаранцията не важи в следните случаи:

  • Повреди от неправилна употреба, удари, изпускане, проникване на влага или лошо съхранение
  • Щети, причинени от природни бедствия (наводнения, гръмотевици, пожар и др.)
  • Опити за ремонт от неоторизирани сервизи или лица Повредени или липсващи идентификационни стикери
  • Използване на неоригинални зарядни устройства
  • Повреда на аксесоари, включени в комплекта: зарядно, батерия и др.


При наличие на такива повреди, ремонтът е за сметка на клиента.

Изключване на Find My iPhone

Можеш да изключиш функцията по два начина:


✅ Изключване от самото устройство:

  1. Свържи устройството с интернет (Wi-Fi или мобилни данни).
  2. Отвори Settings > Apple ID > Find My.
  3. Избери Find My iPhone и изключи функцията (позиция OFF).
  4. Въведи паролата за Apple ID, за да потвърдиш.


🌐 Изключване през iCloud.com (ако устройството е изключено или без интернет):

  1. Отвори iCloud.com от друго устройство.
  2. Влез с Apple ID и парола.
  3. Избери Find iPhone > All Devices.
  4. Избери устройството и натисни Remove from Account.


❗ При проблем с паролата за Aplle ID -  Посети appleid.apple.com и избери Forgot Apple ID or password.Ако не можеш да възстановиш достъпа, свържи се с Apple Support за съдействие.

Помощ при чести проблеми – без посещение в сервиз

За да спестим твоето време и да те улесним максимално, сме събрали информация за най-често срещаните проблеми и какво можеш да направиш преди да се обърнеш към сервиз:


📱 За Apple устройства: https://support.apple.com/bg-bg


📱 За Samsung устройства: https://www.samsung.com/bg/support/


📱 За Huawei устройства: https://www.consumer.huawei.com/en/support

Полезна ли ти беше тази информация?