Проблем с устройство или доставка
Повредено устройство
Избери устройството, с което имаш проблем
С покупка на устройство от А1, получаваш 2 години пълна гаранция, която покрива всички фабрични дефекти в рамките на гаранционния срок.
Предварителна подготовка на устройството преди сервиз
- Премахни пароли, акаунти и защити (PIN кодове, схеми за отключване и др.)
- Не е нужно да носиш зарядно, аксесоари или оригиналната кутия, освен ако проблемът не е свързан с тях
- Свали протектора на екрана, ако има такъв
- Не предоставяй SIM карти и карти памет
- Направи архив на важната информация
- Увери се, че си изтрил лична и чувствителна информация
- Ако ползваш Apple устройство, задължително изключи функцията Find My iPhone. Виж как тук.
Подаване на заявка
- Заявка се подава в А1 Магазин. Намери най-близкия тук.
- Необходими документи при посещение в А1 Магазин
- Гаранционна карта;
- Финансов документ, доказващ покупката – касов бон или фактура.
Срок за ремонт
- Срок за извършване на ремонт е до 30 календарни дни.
- По време на гаранционния ремонт, можеш да получиш временно устройство напълно безплатно, съгласно условията, описани в протокола за предаване на оборотно устройство.
Следене на сервизната поръчка
При подаване на заявка за сервизно обслужване ще получиш номер на поръчка и парола чрез SMS. С тях можеш да следиш статуса на поръчката в:
- Моят А1 - виж стъпките тук
- A1.bg - провери статуса тук
Какво покрива/не покрива гаранцията
Гаранцията не важи в следните случаи:
- Повреди от неправилна употреба, удари, изпускане, проникване на влага или лошо съхранение
- Щети, причинени от природни бедствия (наводнения, гръмотевици, пожар и др.)
- Опити за ремонт от неоторизирани сервизи или лица Повредени или липсващи идентификационни стикери
- Използване на неоригинални зарядни устройства
- Повреда на аксесоари, включени в комплекта: зарядно, батерия и др.
При наличие на такива повреди, ремонтът е за сметка на клиента.
Изключване на Find My iPhone
Можеш да изключиш функцията по два начина:
✅ Изключване от самото устройство:
- Свържи устройството с интернет (Wi-Fi или мобилни данни).
- Отвори Settings > Apple ID > Find My.
- Избери Find My iPhone и изключи функцията (позиция OFF).
- Въведи паролата за Apple ID, за да потвърдиш.
🌐 Изключване през iCloud.com (ако устройството е изключено или без интернет):
- Отвори iCloud.com от друго устройство.
- Влез с Apple ID и парола.
- Избери Find iPhone > All Devices.
- Избери устройството и натисни Remove from Account.
❗ При проблем с паролата за Aplle ID - Посети appleid.apple.com и избери Forgot Apple ID or password.Ако не можеш да възстановиш достъпа, свържи се с Apple Support за съдействие.
Помощ при чести проблеми – без посещение в сервиз
За да спестим твоето време и да те улесним максимално, сме събрали информация за най-често срещаните проблеми и какво можеш да направиш преди да се обърнеш към сервиз:
📱 За Apple устройства: https://support.apple.com/bg-bg
📱 За Samsung устройства: https://www.samsung.com/bg/support/
📱 За Huawei устройства: https://www.consumer.huawei.com/en/support
Полезна ли ти беше тази информация?