Какво представлява услугата "VIP клиент"?

Услугата VIP клиент ти предоставя:

  • Приоритетно и бързо обслужване на А1 услуги;
  • Разнообразие от преференциални условия;
  • Безплатни застраховки;
  • Отстъпки към устройства, аксесоари и услуги на партньори на А1 и много други.  


Активирай услугата в удобен за теб А1 магазин с промоционална месечна  такса - 9,99лв с ДДС при сключване на договор за 12 месеца.  

Повече за услугата, можеш да намериш тук.

Преференции и предимства при обслужването на VIP клиент

Приоритетно и безплатно свързване на *88

  • Независимо от темата на твоето обаждане, ще се свържеш приоритетно и бързо със сътрудник в рамките на 30 секунди*.
  • Обажданията от всеки твой А1 мобилен номер с абонамент са безплатни, включително при обаждания в роуминг от ЕС към номер +35988123.

*В рамките на стандартното работно време на Центъра за обслужване на клиенти от 07:00 до 01:00часа.


Посочените 30 секунди не включват времето за избор и автоматични персонални съобщения в менюто.

Техническо посещение до 4 часа

  • При затруднение с фиксирана услуга (телевизия и/или интернет), което налага посещение от техник, ще бъдеш посетен с приоритет.
  • Независимо по какъв начин си регистрирал затруднението: през Моят А1, при обаждане на *88 или в А1 Магазин, ще те обслужим приоритетно.
  • Преференцията важи за всички твои фиксирани ТВ и интернет услуги
  • Ако адресът ти по договор е в гр. София, Пловдив, Варна или Бургас, ще те посетим до 4 часа, от момента на регистрация на затруднението. За останалите градове посещението е до 6 или до 24  часа*.

*Допуска се отклонение от посочените срокове за местата, в които няма делегирани екипи и посещението е спрямо населеното място.


Приоритетното посещение не важи за сателитна ТВ и/или когато техническото затруднение се дължи на независещи от А1 обстоятелства (влошени        метеорологични условия и др.).


Приоритетно посещение се извършва, когато са изпълнени всички насоки за диагностика от експерт на *88 или в "Регистрирай затруднение" на Моят А1. Ако инструкциите не са следвани коректно или желаеш директно съдействие от технически екип, посещението се заплаща спрямо ценоразписа на компанията.


Ако ползваш Телевизия чрез A1 Xplore TV приложение за смарт телевизор или приложение за смарт тв приемник, която се предоставя чрез мобилен интернет (Net Box) или интернет от друг оператор, не можеш да се възползваш от приоритетно техническо посещение.

Удължена гаранция и приоритетно сервизно обслужване за смартфон

3 години удължена гаранция при покупка на нов смартфон

  • Преференцията ти осигурява общо 3 години пълна гаранция при проява на фабричен дефект в гаранционния срок;
  • Гаранцията се предлага само при поръчка на нов смартфон през електронният ни магазин или при закупуване му в удобен за теб А1 магазин, при сключване на нов или преподписване на съществуващ договор за мобилни гласови услуги.


Приоритетно сервизно обслужване за смартфон до 4 работни дни*

  • Можеш да се възползваш от преференцията през целия срок на абонамента за VIP услугата, както и след изтичането му.
  • Можеш да предоставиш устройството във всеки удобен за теб А1 Магазин. При посещението, колегите ще ти предоставят оборотно устройство - смартфон, който е в същия клас като този, който има нужда от сервизно обслужване.


Необходимо е при посещението в А1 Магазин, да предоставиш:


1. Телефона/смартфона - устройството трябва да бъде отключено/без парола, препоръчително е да си разлогнал профилите си на инсталираните приложения;

2. Гаранционната карта, която да е в срок;

3. Документ за покупка - фискален бон или фактура;


  • Можеш да следиш статуса на сервизната поръчка по всяко време тук или през профила си в мобилното приложение Моят А1.


*Ако се налага поръчка на част от чужбина или повече време за куриерските услуги (в малки населени места), е възможно отклонение от посочения срок.

Безплатни застраховки

1. Безплатна застраховка „Моят телефон“

  • При активация на нова застраховка към ново закупено устройство,  ще получиш автоматично 100% отстъпка от месечната такса за срока на абонамента.
  • Застраховката се активира в удобен за теб А1 Магазин. При активация на застраховката, отстъпката се активира автоматично.


2. Безплатна застраховка „Защита на дома“, План “Максимален Плюс”

  • При активация на нова застраховка, ще получиш автоматично 100% отстъпка от месечната такса за срока на абонамента.
  • Застраховката се активира в удобен за теб А1 Магазин. При активация на застраховката, отстъпката се активира автоматично.


3. Безплатна застраховка „Пътуване в чужбина“ за 14 дни (План “Индивидуален”)

  • Застраховката важи  за номера, който си посочил като VIP .
  • Застраховката се активира в удобен за теб А1 Магазин.
  • При активация на нова застраховка, ще получиш автоматично 100% отстъпка от таксата за първите последователни 14 дни, при ползване на застраховката в чужбина. Не е задължително дните да се изразходят на куп.

Отстъпки при закупуване на нови смарт устройства и аксесоари

50лв. отстъпка за нов смартфон и 50лв. за нов смарт часовник

Всяка от двете отстъпки e еднократна и важи при покупка на съответното устройство в брой с нов или преподписване на съществуващ 2-год. абонамент за мобилна услуга от А1.

  • Генерираш отстъпката бързо и лесно чрез код през титулярния си профила в

Моят А1;

  • След като я генерираш, имаш срок от 6 месеца за да я използваш.
  • Може да използваш кода за съответната отстъпка, като направиш поръчка през онлайн магазина или в търговски обект на А1.


50% отстъпка от цената на два нови аксесоара:

Всяка от двете отстъпки e еднократна и важи към един нов аксесоар, закупен в брой: жични слушалки, калъфи, стъклени протектори и др., обявени на a1.bg, таб “Устройства”, секция “Аксесоари за смартфони и таблети ”.

  • Генерираш отстъпката бързо и лесно чрез код през титулярния си  профила в

Моят А1;

  • След като я генерираш, имаш срок от 6 месеца за да я използваш;
  • Може да използваш кода за съответната отстъпка, като направиш поръчка през онлайн магазина или в търговски обект на А1.


Стъпки за генериране на отстъпка:

Стъпка 1: Влез в титулярния си профил в Моят А1;

Стъпка 2: От меню Начало, кликни върху банера;

Стъпка 3: Кликни върху бутон "Генерирай промокод".

20 лв. отстъпка за SMS паркиране

    Сумата от отстъпката 20лв. с ДДС е обща за целия срок, в който е активна услуга “VIP клиент”. Не се прилага на месечна база.
  • Отстъпката важи само за номера, който си посочил като VIP номер.
  • Отстъпката важи за стандартно изпратени SMS или при използване на платформата за SMS паркиране през Моят А1.
  • Можеш да ползваш отстъпката за платено паркиране в зона (синя или зелена), без значение в кой град в България се намираш.
  • Можеш да провериш каква отстъпка ти остава, при свързване със сътрудник на *88.


Отстъпката не се прилага за суми, дължими за изходящи SMS-и, които се тарифират според мобилния ти план – важи само за услугата SMS паркиране.


Формата за паркиране в Моят А1 поддържа локализация за синя и зелена зона в следните градове: София, Бургас, Пловдив, Русе, Стара Загора, Благоевград, Дупница, Ямбол, Враца, Велинград, Варна, Банско, Силистра, Пазарджик, к.к. Св. св. Константин и Елена и Сливен. Останалите градове могат да се възползват, но без локализация.

Често задавани въпроси

Не намираш това, което търсиш?