Промени и заявки по договора

Смяна на адрес, технология и титуляр

Избери промяната, която искаш да направиш, и виж какви са условията и начините за заявяване.

Смяна на адрес

Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да провериш дали има покритие на новия адрес тук.

Смяната на адрес можеш да  заявиш в А1 Магазин или чрез обаждане на *88/088123.


  • За смяната на адреса се начислява такса за техническото посещение в размер на 19,99 лв. / 10.22 € с ДДС към следваща фактура.

  • До 24 часа след подадена заявка, с теб ще се свърже координатор, за уговорка за ден и час за посещение.

  • След заявяване на смяната на адреса, е необходимо да преместиш предоставените от нас устройства на новия адрес.

  • Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни, с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни.

  • Сателитната телевизия позволява възможността от неограничена смяна на адреса като отговорността за инсталиране на оборудването на новия адрес е изцяло на клиента. Ако все пак желаеш да бъдеш посетен и инсталиран на новия адрес важат по-горе описаните условия.

  • При преместване на Net Box рутер на нов адрес, не е необходимо да подаваш заявка за промяната. Автоматично ще ти бъде начислена такса в размер на 4,99 лв. / 2.55 € с ДДС към следващата фактура. 

Смяна на технология

Провери какво покритие има на адреса ти тук.


  • Заявка за смяна на технология можеш да  заявиш в А1 Магазин или чрез обаждане на *88/088123.

  • До 24 часа след подадена заявка, с теб ще се свърже координатор, за уговорка за ден и час за посещение.

  • Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни, с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни.

  • След инсталация на новата технология (оборудване) се начислява такса за техническото посещение в размер на 19,99 лв. / 10.22 € с ДДС към следваща фактура.

Смяна на титуляр

Условия:

  • Смяна на титуляр се заявява само в А1 Магазин, където трябва да присъстват стар и нов титуляр.

  • При смяната договорът се подновява за нови 24 месеца, с актуални към момента тарифни планове.

  • Ако има задължения и/или стоки на изплащане на стария титуляр, то те трябва да бъдат заплатени.

  • Смяната се допуска само ако договорът е изтекъл или остават по-малко от 3 месеца до края му.

Видове смяна:

  1. Физическо лице към физическо лице (ФЛ → ФЛ) Ако не са изпълнени горните условия, старият абонат може да заплати неустойка за прекратяване на договора, след което услугите се прехвърлят.
  2. Юридическо лице към физическо лице (ЮЛ → ФЛ) Ако договорът не е изтекъл, новият абонат трябва да подпише нов срочен договор, който да е със срок поне равен на оставащия срок от стария договор.
  3. Физическо лице към юридическо лице (ФЛ → ЮЛ) Ако договорът не е изтекъл или не е в последните 3 месеца, новият абонат подписва нов срочен договор с равна или по-висока месечна такса.Ако договорът е изтекъл или изтича скоро, услугите могат да се прехвърлят и при други условия.

    След направeнa смяна на собственик (титуляр), на датата на която излизат фактурите, ще има две такива - една за стария и една за новия собственик.


Фактурата на стария титуляр съдържа:

  • Потреблението до датата, на която е извършена смяната и реално е ползвана услугата

  • Ще има и възстановена част от месечната такса, която е била предплатена в пълен размер в предходната фактура


Фактурата на новия титуляр съдържа:


  • Частична месечна такса - за периода от датата на прехвърляне на собствеността до датата на зануляване

  • Потребление извън включените в плана отстъпки, ако има такова

  • Една пълна месечна такса за следващ период (Месечната абонаментна такса винаги е с предплащане)

  • „Такса смяна на потребител“ 12 лв. / 6.14  с ДДС

Полезна ли ти беше тази информация?