Промени и заявки по договора
Смяна на адрес, технология и титуляр
Избери промяната, която искаш да направиш, и виж какви са условията и начините за заявяване.
Смяна на адрес
Преди да се заяви смяна на адрес препоръчваме да провериш дали има покритие на новия адрес тук.
Смяната на адрес можеш да заявиш в А1 Магазин или чрез обаждане на *88/088123.
- За смяната на адреса се начислява такса за техническото посещение в размер на 19,99 лв. / 10.22 € с ДДС към следваща фактура.
- До 24 часа след подадена заявка, с теб ще се свърже координатор, за уговорка за ден и час за посещение.
- След заявяване на смяната на адреса, е необходимо да преместиш предоставените от нас устройства на новия адрес.
- Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни, с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни.
- Сателитната телевизия позволява възможността от неограничена смяна на адреса като отговорността за инсталиране на оборудването на новия адрес е изцяло на клиента. Ако все пак желаеш да бъдеш посетен и инсталиран на новия адрес важат по-горе описаните условия.
- При преместване на Net Box рутер на нов адрес, не е необходимо да подаваш заявка за промяната. Автоматично ще ти бъде начислена такса в размер на 4,99 лв. / 2.55 € с ДДС към следващата фактура.
Смяна на технология
Провери какво покритие има на адреса ти тук.
- Заявка за смяна на технология можеш да заявиш в А1 Магазин или чрез обаждане на *88/088123.
- До 24 часа след подадена заявка, с теб ще се свърже координатор, за уговорка за ден и час за посещение.
- Инсталацията се осъществява в рамките на 3 до 5 дни, с изключение на случаите, в които е необходимо допълнително изграждане до адреса. В този случай инсталацията се изпълнява в срок до 15 работни дни.
- След инсталация на новата технология (оборудване) се начислява такса за техническото посещение в размер на 19,99 лв. / 10.22 € с ДДС към следваща фактура.
Смяна на титуляр
Условия:
- Смяна на титуляр се заявява само в А1 Магазин, където трябва да присъстват стар и нов титуляр.
- При смяната договорът се подновява за нови 24 месеца, с актуални към момента тарифни планове.
- Ако има задължения и/или стоки на изплащане на стария титуляр, то те трябва да бъдат заплатени.
- Смяната се допуска само ако договорът е изтекъл или остават по-малко от 3 месеца до края му.
Видове смяна:
- Физическо лице към физическо лице (ФЛ → ФЛ) Ако не са изпълнени горните условия, старият абонат може да заплати неустойка за прекратяване на договора, след което услугите се прехвърлят.
- Юридическо лице към физическо лице (ЮЛ → ФЛ) Ако договорът не е изтекъл, новият абонат трябва да подпише нов срочен договор, който да е със срок поне равен на оставащия срок от стария договор.
- Физическо лице към юридическо лице (ФЛ → ЮЛ) Ако договорът не е изтекъл или не е в последните 3 месеца, новият абонат подписва нов срочен договор с равна или по-висока месечна такса.Ако договорът е изтекъл или изтича скоро, услугите могат да се прехвърлят и при други условия.
След направeнa смяна на собственик (титуляр), на датата на която излизат фактурите, ще има две такива - една за стария и една за новия собственик.
Фактурата на стария титуляр съдържа:
Потреблението до датата, на която е извършена смяната и реално е ползвана услугата
Ще има и възстановена част от месечната такса, която е била предплатена в пълен размер в предходната фактура
Фактурата на новия титуляр съдържа:
Частична месечна такса - за периода от датата на прехвърляне на собствеността до датата на зануляване
Потребление извън включените в плана отстъпки, ако има такова
Една пълна месечна такса за следващ период (Месечната абонаментна такса винаги е с предплащане)
„Такса смяна на потребител“ 12 лв. / 6.14 € с ДДС
Полезна ли ти беше тази информация?