Сключване на договор

Заявяване и подписване на договор

Разгледай всички канали, чрез които можеш да заявиш договор.

В таба „Начини за подписване“ ще откриеш информация как ще получиш своя договор и в какъв срок трябва да го подпишеш.

krushka
  • Ако си чуждестранен гражданин с ЛНЧ, можеш да заявиш договор само през А1 Видео магазин или във физически А1 Магазин.
  • Ако си бизнес клиент с Акаунт мениджър, свържи се с него за оферта. 

А1.bg чрез онлайн заявка

Стъпка 1. Влез на A1.bg  и избери предпочитаната от теб оферта. Натисни бутон "Поръчай".

Стъпка 2. Въведи данните за адреса, на който ще ползваш услугата и натисни бутон "Потвърди".

Стъпка 3. Избери дали да влезеш с данните си от Моят А1 (ако имаш регистрация) или продължи като гост.

Стъпка 4. Въведи данните си по лична карта.

Стъпка 5. Избери начин на подписване на договора*:

  • С услугата е-подпис;
  • Чрез приложението Evrotrust;
  • По време на инсталацията;
  • При доставка с куриер.

Ако си заявил и устройство (телефон, таблет и др.), документите се изпращат само чрез куриер.


    Стъпка 6. Ще получиш имейл от адрес eshop@a1.bg с потвърждение за направената поръчка. В него ще откриеш информация за номера на поръчката (ID номер).


Стъпка 7. Ако желаеш да направиш промени по поръчания договор — като смяна на тарифен план или корекция на лични данни — обади се на телефон +359 881 894 (в делнични дни между 09:00 и 17:30 ч.). Обаждането се таксува по 0,06 лв. / 0.03068 €  при свързване с оператор.


*Разгледай таба „Начини за получаване“ за повече информация относно вариантите на разписване на договора.

Стъпка 8: Ако си сключил договор за фиксирана услуга, която изисква инсталация, виж как да следиш заявката за инсталация тук.

На А1.bg чрез видео връзка

Стъпка 1: Влез тук и натисни бутон „Запознах се“.

Можеш да се свържеш с наш консултант:

  • Понеделник – Петък: 09:00 – 20:00 ч.
  • Събота и Неделя: 10:00 – 18:00 ч.


Стъпка 2: Разреши достъп до микрофона.

Ще се появи прозорец, в който трябва да потвърдиш, че разрешаваш използването на микрофон.


 Стъпка 3: Свързване с консултант

След няколко секунди ще бъдеш свързан с наш представител, с когото ще уточните условията и начина на подписване на договора*:

  1. С услугата е-подпис;
  2. Чрез приложението Evrotrust;
  3. По време на инсталацията;
  4. При доставка с куриер.

Ако си заявил и устройство (телефон, таблет и др.), документите се изпращат само чрез куриер.

Стъпка 4: Ако желаеш промяна по заявката - смяна на тарифен план или корекция на лични данни, обади се на *88/088 123.


Стъпка 5: Ако си сключил договор за фиксирана услуга, която изисква инсталация, виж как да следиш заявката за инсталация тук.


Разгледай таба „Начини за получаване“ за повече информация относно вариантите на разписване на договора.

А1 Магазин

Можеш да сключиш договор във всеки А1 Магазин. Нужно е да предоставиш на колегите лична карта.


  • Колегите от магазина ще те запознаят с актуалните оферти. Ако желаеш, освен договор за услуга, можеш да вземеш и устройство на изплащане или в брой.

  • При сключване на договор в А1 Магазин подписваш договора електронно. След това на посочен от теб email адрес ще получиш копие.

  • Договорът влиза в сила веднага, освен в следните случаи:
  1. При пренос на номер от друг оператор – номерът ще бъде активен в мрежата на А1 до 2 работни дни
  2. При нова фиксирана услуга (ТВ и/или интернет) – договорът влиза в сила след успешната инсталация. Информация за статуса на заявката за инсталация виж тук. 

  • Договорът се изпраща като прикачен файл, който е защитен с парола. За да отключиш файла въведи:
  1. За физическо лице - първите 6 цифри от ЕГН (ГГММДД)
  2. За чуждестранен гражданин, пребиваващ в Република България - първите 6 цифри от ЛНЧ.
  3. За юридическо лице -  първите 6 символа на Булстат.

*88/088 123 връзка с оператор

Стъпка 1: Набери *88 или 088 123
Стъпка 2: Избери опция 2 – „Нови оферти, договори и поръчки“
Стъпка 3: Изчакай на линията, докато бъдеш свързан с наш сътрудник.


Стъпка 4: По време на разговора с наш представител ще уточните начина на разписване на договора*. Възможните варианти са:

  • С услугата е-подпис;
  • Чрез приложението Evrotrust;
  • По време на инсталацията;
  • При доставка с куриер.

Ако си заявил и устройство (телефон, таблет и др.), документите се изпращат само чрез куриер.

     
    Стъпка 5: Ако желаеш промяна по заявката - смяна на тарифен план или корекция на лични данни, обади се на *88/088 123.

    Стъпка 6: Ако си сключил договор за фиксирана услуга, която изисква инсталация, виж как да следиш заявката за инсталация тук.

*Разгледай таба „Начини за получаване“ за повече информация относно вариантите на разписване на договора

При посещение от търговски представител 

Може да бъдаш посетен от наш търговски представител, който да те запознае с актуалните оферти на А1.


  • За сключване на договор е необходимо да предоставиш личната си карта.

  • Всички документи: договори, приложения, заявления и протоколи се разписват дигитално. 

  • На посочения email адрес, ще получиш копие от подписания договор.

  • Договорът влиза в сила веднага, с изключение на случаите, когато е за нова фиксирана услуга (телевизия и/или интернет) — тогава договорът влиза в сила след успешната инсталация. Информация за статуса на заявката за инсталация виж тук. 

  • Ако към договора си поръчал и устройство, доставката се извършва между два до пет дни, в зависимост от населеното място.

Полезна ли ти беше тази информация?