Моят А1
Текуща сметка и кредитен лимит
Кредитният лимит може да се управлява от титулярен профил през Моят А1. Потреблението на текуща сметка не се отразява веднага, а на определен интервал от време.
Избери как да ти съдействаме:
Проверка на текуща сметка и оставащи минути/MB
Избери как ползваш Моят А1
Увеличаване/намаляване на кредитен лимит
Кредитният лимит е сумата, до която можеш да ползваш услугата. При достигане на кредитния лимит, се спират изходящите услуги (обаждания, SMS-и и мобилен интернет) на номера. През Моят А1 можеш да:
- увеличиш кредитния си лимит еднократно в рамките на 24 часа (с не повече от 100лв);
- намалиш кредитния си лимит веднъж на 30 дни с до 50 лв.
Избери как ползваш Моят А1
Получен SMS за достигнат кредитен лимит
При достигане на 90% от кредитния лимит се получава SMS.
Изключение: когато услугата се ползва в роуминг и А1 не
разполага с пълната информация за потреблението или при натрупване на
потребление, за което е необходимо допълнително технологично време за
обработка.
При надвишаване на кредитния лимит А1 има право, но не е задължена, да ограничи ползваните от теб услуги.
Пример: Ако си превишил своя кредитен лимит, А1 има право, но не е задължена да спре изходящите ти повиквания, с изключение на тези към номера за спешна помощ (например 112).
Абонатът има задължение да заплати всички дължими суми за ползвани услуги, включително и тези надхвърлящи кредитния лимит.
Достигнат кредитен лимит от услуги с добавена стойност
При достигане на кредитния лимит за твърде кратко време поради покупки на услуги с добавена стойност, е възможно да не получиш уведомителен SMS.
Зареждането на ваучери към сайтове за онлайн залози, плащания през оператор в Google Play/App Store имат допълнително ограничение:
- Зареждане на ваучери за онлайн залози*: 100лв. за отчетен период.
- Плащане през оператор в Google Play/App Store: 150лв. за отчетен период.
*Към Slotino, Bet.bg,mrbit.bg и Alphawin.bg може да депозирате до 30 лв. в рамките на таксуващия период.Тези лимити не могат да се променят.
Повторна активация на услугата след спиране за надвишен кредитен лимит
- Ако таксуващият
период не е приключил, можеш да увеличиш лимита като подадеш заявка чрез
обаждане на *88 или в чата, долу в десния ъгъл, или да внесеш гаранционна сума
като депозит в офис на А1.
- Ако таксуващият
период е приключил и все още няма
излязла фактура, можеш да активираш услугата си с увеличаване на лимита чрез
обаждане на *88 или в чата долу в десния ъгъл, или като внесеш депозит в офис
на А1.
- Ако таксуващия период е приключил и има вече издадена фактура, можеш да активираш услугата си като заплатиш стойноста на фактурата за мобилния номер, чийто лимит си надвишил. За незабавна активация на услугата, след плащане, пиши на АВА.
Подробна информация за условията на кредитния лимит може да прочетеш в действащите общи условия на дружеството, публикувани тук.
Полезна ли ти беше тази информация?