Моят А1

Текуща сметка и кредитен лимит

krushka

Кредитният лимит може да се управлява от титулярен профил през Моят А1. Потреблението на текуща сметка не се отразява веднага, а на определен интервал от време.

Избери как да ти съдействаме:

Проверка на текуща сметка и оставащи минути/MB

Избери как ползваш Моят А1

мобилното приложениеуеб страницата
Slide 1 of 5

Стъпка 1

снимка от селектора с услуги в моят а1 и избор на мобилен номер

Отвори приложението Моят А1 и избери номера, който искаш да провериш.

Стъпка 2

оградено полето, на което се вижда текущата сметка за номера и бутон "виж"

Натисни бутона "Виж", за да разгледаш детайли по текущата ти сметка. 

Стъпка 3

екран от детайлите на текущата сметка и натискане върху поле "разговори"

Можеш да натиснеш на стрелката срещу съответното потребление за детайли.


Стъпка 4

екран от детайлите на разговорите, където се вижда за какво е таксуването и колко е таксувано

Тук ще видиш детайли за таксуването ти. Имай предвид, че номерата, с които си разговорял или към които си изпращал SMS-и, се виждат само в "Детайлна разпечатка"  - Приложение Б на фактурата.

Стъпка 5

началния екран от моят а1 и под бутона текуща смека се виждат питките с оставащи минути/MB/SMS

От бутона под "Текуща сметка", можеш да разгледаш и твоето потребление, оставащите минути/МВ и SMS-и.

Увеличаване/намаляване на кредитен лимит

Кредитният лимит е сумата, до която можеш да ползваш услугата. При достигане на кредитния лимит, се спират изходящите услуги (обаждания, SMS-и и мобилен интернет) на номера. През Моят А1 можеш да:

  • увеличиш кредитния си лимит еднократно в рамките на 24 часа (с не повече от 100 лв. / 51.13 €);
  • намалиш кредитния си лимит веднъж на таксуващ период с до 50 лв. / 25.56 €

Избери как ползваш Моят А1

Мобилно приложениеWeb страница
Slide 1 of 5

Стъпка 1

екран от моят а1 с насока да се натисне бутон "виж" срещу текуща сметка

Влез в приложението Моят А1, избери услугата и натисни "Виж" срещу "Текуща сметка".

Стъпка 2

екран от детайли на текущата сметка с насока в дъното към секция "кредитен лимит" и натискане върху бутона до него

Натисни стрелката надолу под "Кредитен лимит".

Стъпка 3

избор на сума за промяна на кредитния лимит като имаш 4 опции - 2 по-малки и 2 по-големи

Избери сумата, на която искаш да промениш лимита.

*Управлението на лимит е достъпно само за активни услуги. Ако услугата вече е спряна, не е възможна промяна през Моят А1.

Стъпка 4

поп-ъп за потвърждение на промяната на кредитния лимит и информация с бутон "ОК"

Натисни "ОК".

Стъпка 5

потвърдителен екран, че кредитния лимит е променен на сумата и бутон "ОК"

Ще се покаже потвърдително съобщение. Натисни "ОК".

Получен SMS за достигнат кредитен лимит

При достигане на 90% от кредитния лимит се получава SMS.

Изключение: когато услугата се ползва в роуминг и А1 не разполага с пълната информация за потреблението или при натрупване на потребление, за което е необходимо допълнително технологично време за обработка.

При надвишаване на кредитния лимит А1 има право, но не е задължена, да ограничи ползваните от теб услуги.

Пример: Ако си превишил своя кредитен лимит, А1 има право, но не е задължена да спре изходящите ти повиквания, с изключение на тези към номера за спешна помощ (например 112).

Абонатът има задължение да заплати всички дължими суми за ползвани услуги, включително и тези надхвърлящи кредитния лимит.

Достигнат кредитен лимит от услуги с добавена стойност

При достигане на кредитния лимит за твърде кратко време поради покупки на услуги с добавена стойност, е възможно да не получиш уведомителен SMS.

Зареждането на игрална сметка за залагания, плащания през оператор в Google Play/App Store имат допълнително ограничение:

  • Зареждане на сметка за залагания 100 лв. / 51.13 € за отчетен период.
  • Плащане през оператор в Google Play/App Store: 150 лв. / 76.69 € за отчетен период.

Повторна активация на услугата след спиране за надвишен кредитен лимит

  • Ако таксуващият период не е приключил, можеш да увеличиш лимита като подадеш заявка чрез обаждане на *88 или в чата, долу в десния ъгъл, или да внесеш гаранционна сума като депозит в офис на А1.

  • Ако таксуващият период  е приключил и все още няма излязла фактура, можеш да активираш услугата си с увеличаване на лимита чрез обаждане на *88 или в чата долу в десния ъгъл, или като внесеш депозит в офис на А1.

  • Ако таксуващия период е приключил и има вече издадена фактура, можеш да активираш услугата си като заплатиш стойноста на фактурата за мобилния номер, чийто лимит си надвишил. За незабавна активация на услугата, след плащане, пиши на АВА.

Подробна информация за условията на кредитния лимит може да прочетеш в действащите общи условия на дружеството, публикувани тук.

Полезна ли ти беше тази информация?

Често задавани въпроси